زلزله

Zelzeleh.tk or zelzeleh.blogsky.com

زلزله

Zelzeleh.tk or zelzeleh.blogsky.com

شکایت مهناز افشار از عاملان ساخت بلوتوث های غیر اخلاقی

 

مهناز افشار از عاملان انتشار بلوتوث‌های غیر واقعی درباره خودش ، به پلیس امنیت اخلاقی شکایت کرد.

آفتاب در خبری که به نظر نمی آید تازه باشد نوشت: مهناز افشار درباره بلوتوث‌هایی که این روزها با نام بلوتوث مهناز افشار در گوشی‌های همراه مبادله می‌شود ، گفت: «خبر انتشار چنین بلوتوث‌هایی از طریق دوستان به دستم رسید و بلافاصله به سردار روزبهانی مراجعه کردم و کمک خواستم که ایشان دستور پی‌گیری فوری داده‌اند و به‌زودی عوامل این کار غیر اخلاقی مشخص خواهند شد.»

وی افزود: «بسیار متأسفم هستم که این گونه بلوتوث‌ها و تصاویر جعلی انتشار یافته است و انتظار دارم که مردم شریف ایران که از آنها توقع بسیاری دارم برای حمایت از هنرمندان از این تصاویر استقبال نکنند.»

افشار تصریح کرد: «در فوتبال یکسری افراد هستند که به آنها تماشاگرنما می‌گویند ، اما نمی‌دانم در عرصه هنر باید آنها را چه بنامیم؟ این افراد بدون دلیل به دنبال ریختن آبروی مردم هستند و فقط مختص به ایران نیست بلکه در تمام دنیا افراد چهره مورد همه‌گونه تهدیدی هستند.»

بازیگر فیلم سینمایی آتش بس در ادامه اظهار داشت: «درخواستم از مردم شریف ایران که نماد غیرت هستند این است که به این بلوتوث‌های جعلی نگاه نکنند و آن را از گوشی‌هایشان پاک کنند تا منتشر نشود.»

افشار گفت: «در ابتدا و انتهای این بلوتوث از دو عکس من استفاده کرده‌اند و تصاویر هم متعلق به خانمی است که کمی چهره‌اش شبیه به من است. باز هم از مردم می‌خواهم که از انتشار چنین تصاویر جعلی جلوگیری کنند و منجر به ایجاد جو روانی بدی برای ما هنرمندان نشوند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد